Wednesday, October 25, 2017

Dobi layan diri

Hari ni first time aku guna dobi layan diri. Bila masuk ja mula la buag perak kampung. Tak da sapa pon kat dalam tu. Aku baca step by step tapi aku miss something... dia kata ditergent free, softner pon free tapi aku cari tak jumpa..bodo punya dobi ...kata free tapi tak sedia pon...hmmmm. ok fine...
Aku pi kedai sebelah dan beli sebungkus serbuk pencuci n datang balik kat dobi. Masukkan kain, serbuk pencuci yg aku baru beli, masukkan token n start....
Bila mesin dah jalan baru aku perasan kenapa buih sabun banyam sangat ni dan baru aku baca balik dia punya manual...rupa rupanya free serbuk pencuci tu dimasukkan secara automatik....
Double lah jadinya serbuk pencuci kat mesin tu....
Good experience untuk hari ni.....

No comments:

Post a Comment