Thursday, October 26, 2017

4 Nilam 2017

Tahun ni aku mengajar matematik tingkatan 4 Nilam. Pelajar kelas ni semuanya lelaki. Bilangan pelajar tak sampai 20 orang. Aku pon tak pasti berapa orang. Jarang sangat kehadiran 100%.
Rasanya 100% tak suka aku mengajar. Kalau aku mengajar, depa akan lena. So tak mau bagi depa lena aku kena menyembang ja..
Biasalah budak2 lelaki kalau menyembang dengan depa mesti bab orang kahwin.
Aku bagi tau depa untunglah orang lelaki kalau kawin dapat isteri
1. Cantik
2. Solehah
3. Kaya
4. Setia.

Kalau tak cantik pon la ni banyak produk kan...
Kalau tak solehah hampa lelaki ajarlah bini jd solehah..
Kalau tak kaya pon takpa pakat2 berusahalah dari bawah..
Kalau tak setia...malang lah hampa dapat isteri curang yang menduakan hampa. Kalau takda anak boleh cari lain tapi kalau dah ada anak, ramai plak tu....hadam je lah...kalau ada jodoh...itu cerita lain.




No comments:

Post a Comment